Zwróć się do agencji PR Kraków, aby uzyskać fachową pomoc profesjonalistów.
Działania marketingowe powinny być istotnym elementem podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy zajmujemy się produkcją, świadczeniem usług czy dystrybucją. Spółki oraz większe przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie własnych oddziałów ds. marketingu, tymczasem mniejsze biznesy, które okazjonalnie decydują się na akcje promocyjne, zwykle korzystają ze wsparcia zewnętrznych agencji marketingowych.
Co można powierzyć agencji marketingowej?
Agencja reklamowa to ekipa twórczych osób z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących szeregiem kwalifikacji pomocnych w marketingu. Poprzez zatrudnianie zawodowców świetnie orientujących się zarówno w zakresie tradycyjnej komunikacji medialnej, kampanii promocyjnych w sieci (klipy i animacje viralowe, kanały social media), jak i grafiki (także DTP), agencja reklamowa jest w stanie zagwarantować klientom całościową obsługę. Młode marki mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i projektami akcydensów (obwoluty, wizytówki oraz papier firmowy), a te które posiadają już własne logo mogą być pewne, iż zostanie ono poprawnie użyte na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – billboardów, plakatów, stoisk targowych lub folderów. Agencja marketingowa przygotuje też atrakcyjne, unikatowe wpisy na stronę www zleceniodawcy oraz zaplanuje strategię interakcji z odbiorcami za pośrednictwem portali społecznościowych, jak np. Instagram, Facebook lub Twitter.
Do jakich firm kierowana jest oferta agencji marketingowej?
Oferta agencji marketingowej kierowana jest przede wszystkim do przedsiębiorstw, które nie dysponują własnym działem promocji. Nie jest to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji często polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w firmie zespołowi ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on praktyki w organizacji targów, spotkań z klientami czy sympozjów wymagających na ogół drobiazgowego planowania, takie obowiązki można zlecić agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające tworzenie zżytej ze sobą oraz kompetentnej grupy pracowników – wystarczy zlecić jej opracowanie planu szkoleń czy też zorganizowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku funkcjonują tysiące agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które zapewniają dostęp do jak największego grona doświadczonych ekspertów. Umożliwi to delegowanie wszelkich przedsięwzięć marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad spójnością kampanii i wizerunku firmy.
Siedziba firmy:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]