Na http://bit.ly/2eNNnZ4 uzyskasz więcej informacji o ofercie firm SEO.
Przedsiębiorstwa lub administratorzy portali internetowych, którzy pragną, aby dotrzeć do wysokich pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania, są w stanie to osiągnąć na minimum trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podjęcie działań . Nie posiadając rozeznania w problematyce SEO i nie obserwując regularnie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno działać trafnie i – kluczowe – efektywnie. Drugie podejście to utworzenie etatu dla specjalisty ds. SEO, lecz nie każda firma może sobie na to pozwolić powodu braku budżetu. Trzecie wyjście to podjęcie współpracy z agencją SEO. Wydatki przeznaczone na takie działania można dostroić do możliwości finansowych zlecającego. Atutem współpracy z agencją SEO jest to, że nie licząc specjalistów od SEO w pracują tam dodatkowo eksperci od programowania, copywritingu, kampanii Google Ads oraz grafiki służący rzeczową pomocą w tych kwestiach.
Firma SEO – postaw na taką, która działa na rynku od lat
Agencji SEO w Polsce jest bardzo wiele. Czym kierować się podczas wyboru firmy, która poprawi naszą widoczność w organicznych wynikach wyszukiwania? Radzimy wybrać markę, która funkcjonuje na rynku od dłuższego czasu. Liczba firm SEO, a również tych marketingowych czy kreatywnych, z miesiąca na miesiąc wzrasta, co nie zawsze gwarantuje należytą jakość usług. Wybierając agencję, która istnieje od mniej więcej dziesięciu lat, można mieć pewność, że dysponuje ona dużym doświadczeniem i może w każdej chwili pochwalić się ciekawym portfolio swoich poprzednich prac. Na stronach agencji SEO zazwyczaj obecny jest dział „Case study”. Przed sygnowaniem umowy powinno się zapoznać się ze studia takich przypadków, by samemu wstępnie zobaczyć, jakich rezultatów można oczekiwać po danej agencji, jak również to z jakimi branżami miała do czynienia oraz jakie trudności udało jej się rozwiązać. Odpowiedzialna agencja SEO to taka, której praca jest transparentna: zawiadamia o planach zadań na zbliżające się miesiące, a także przesyła raporty ze zrealizowanych działań i ich rezultaty.
Kolejna zasadnicza kwestia to spersonalizowana oferta i dostosowanie zakresu prac do profilu działalności prowadzonej przez zleceniodawcę agencji. Jeśli agencja SEO na chęć współpracy odpisuje w parę minut, a oferta sprawia wrażenie uniwersalnego szablonu, powinien to być znak ostrzegawczy. Po otrzymaniu zapytania pracownik kompetentnej agencji SEO kontaktuje się z zainteresowanym klientem, by dopytać o kolejne dane o firmie, niezbędne do opracowania dla niej wszechstronnej oferty. Mamy tu na myśli dane, których nie da się wyszperać na własną rękę w internecie, jak np. informacja o prowadzonych dotychczas działaniach SEO oraz o najistotniejszych dla klienta produktach czy usługach, które pragnie wypromować.
Opłata za usługi firmy SEO – jakich ofert unikać
Nieufnie należy podejść do firm SEO, które sugerują współpracę z opłatą za uzyskany wynik. W takim modelu klient płaci agencji SEO wtedy, kiedy słowa kluczowe osiągną wskazane w umowie pozycje w wynikach wyszukiwania (np. wejdą do Top10 bądź do Top5). To wciąż całkiem popularny rodzaj rozliczeń, lecz niesie ze sobą znaczne ryzyko – można bowiem uzyskać szybki efekt za pomocą łamania standardów ustalonych przez Google. Nieustannie modyfikowany algorytm też nie ułatwia spełnienia obietnic złożonych zleceniodawcy, stąd sumienna firma SEO nigdy nie zapewnia osiągnięcia konkretnych wyników. Co do ceny za działania firmy SEO, to z rzadka bywa ona stała – przeważnie w pierwszych miesiącach po zawarciu kontraktu nieodzowne są większe nakłady finansowe, żeby przeprowadzić skrupulatny audyt SEO, a następnie wdrożyć wszystkie wynikłe z niego sugestie. W kolejnym okresie współpracy, jak strona klienta jest już zoptymalizowana, koszty prac bywają o wiele niższe.
Siedziba firmy:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]